معرفی شرکت

شرکت گسترش تجارت برنا (سهامی خاص) با هدف پاسخگویی به نیازهای کشور در حوزه بازرگانی خارجی تاسیس گردید و  فعالیت خود را با بهره‌گیری از توان مدیریتی و کارشناسی خبره و مجرب با تمرکز بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی (اقلام اساسی، انواع میوه و سبزیجات تازه، خشک و کنسانتره) آغاز نمود. بدین منظور، توجه به مزیتهای نسبی و پایدار کشور در تامین و عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی و نیز بازارهای مطلوب با تقاضای پایدار و مستمر در مقایسه با سایر تامین‌کنندگان بین‌المللی، به عنوان راهبرد اصلی این شرکت مد نظر قرار گرفته است. شرکت برنا به منظور دسترسی به بازارهای بین‌المللی و حضور فعال در کانونهای تقاضا، شبکه اجرایی خود را در طول سالهای گذشته در کشورهای مختلفی توسعه و استقرار بخشیده و فعالیتهای تجاری متنوعی را در حوزه صادرات و واردات در سرتاسر دنیا از طریق دفاتر و شرکای تجاری خود به مرحله اجرا درآورده است. ظرفیتی که  علاوه بر ایجاد قابلیتهای تجارت بین‌‌الملل، توان شرکت را برای عرضه خدمات صادرات به متقاضیان ورود و فعالیت در این عرصه فراهم آورده است. این شرکت در صدد است تا با انطباقپذیری حداکثری با استانداردهای پیشرفته جهانی در عرضه محصولات و خدمات، شبکه گسترده و پایداری از زنجیره‌های تامین در ایران و سراسر جهان شکل داده و مدیریت نماید و زمینه های تجارت موفق بین المللی در حوزه صنایع غذایی را فراهم نماید.


فعالیت های اصلی شرکت
اصلی‌ترین محور فعالیت شرکت، تجارت بین‌الملل با تمرکز بر صادرات و ارائه خدمات صادارتی در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی است. بر این اساس، فعالیت‌های کلیدی ذیل جهت پیش‌برد هر چه مطلوب‌تر این حوزه مورد توجه می باشد:
 
تامین انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی
 
صادرات انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی
 
ارائه خدمات کارگزاری صادرات
 
ارائه خدمات کارگزاری و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در ایران

چشم انداز و ماموریت
چشم انداز
تجارت موثر و جایگاه ساز جهت عرضه پایدار محصولات مزیت‌دار و با کیفیت ایرانی در بازارهای جهانی

 

ماموریت
تثبیت گسترده‌ترین شبکه تجارت بین‌المللی محصولات کشاورزی در بازارهای جذاب جهانی

 


حیطه فعالیت
حوزه بازرگانی عمومی
صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی اصلی ترین حوزه فعالیت شرکت است که در چهار گروه عمده شامل انوع میوه‌ها، سبزیجات، خشکبار و کنسانتره‌ها، تخصصی شده است. با عنایت به لزوم حفظ و توسعه استانداردها و کیفیت محصولات صادراتی جهت ورود و حضور مستمر در بازارهای بین المللی، فروش عمده این محصولات (حداقل یک کانتینر) به مشتریان عمده، با توجه به مزیتهای اساسی کشور و نیز اعتبارسنجی و قابلیت‌سنجی تامین کنندگان مورد توجه این شرکت می‌باشد.
مدیریت خدمات صادرات
تجربیات شرکت در حوزه تجارت بین‌الملل، پشتوانه ارزشمندی برای شرکت برنا در ارائه خدمات بازرگانی به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم آورده است. بر این اساس، خدمات اصلی شرکت در سه حوزه اساسی ذیل می باشد:
(1) خدمات اطلاعات بازار شامل، شناسایی بازارهای هدف صادراتی و شناسایی شرکت های خارجی فعال در بازارهای هدف صادراتی،
(2) خدمات مشاوره ای مانند مشاوره در زمینه بازاریابی و صادرات و مشاوره تامین مالی و انتقال وجوه،
(3) خدمات اجرایی مانند تهیه برنامه بازاریابی مشتریان برای حضور در بازارهای هدف و اخذ مجوزها و گواهی های لازم.

 


دفاتر
  دفاتر منطقه ای
شرکت برنا جهت تسهیل، بهبود و هم افزایی فعالیت های تجاری خود با اهدافی چون ارائه خدمات بازرگانی به مشتریان خود و بهره مندی از ظرفیت های ویژه برخی از کشورها اقدام به توسعه شبکه همکاری و نمایندگی های خود در نقاط کانونی تجارت بین الملل نموده است.
اروپای غربی: سوئیس
اروپای شرقی: روسیه
شرق و جنوب شرق آسیا: مالزی و تایلند
خاورمیانه : امارات عربی متحد
آمریکای جنوبی: برزیل


بـرنا
محصولات

اطلاعات بیشتر
بـرنا
خدمات

اطلاعات بیشتر
بـرنا
شرکای تجاری

اطلاعات بیشتر